lauantai 8. kesäkuuta 2013

Tylsyys iski... ;)

Moi! Oon nyt Karrulla. Aattelin täs nyt kertoo eilisestä ja tästä päivästä, ku en muista mitä tein sitä aiemmin ;) Mut kuitenki;
Eilinen;
Aamul en tehny mitää erikoist, käytin koirat ym. Datailin hetken, enkä muista sit aamust muuta. Sit joskus kahen aikaan mun siskon kaveri kysyi voidaanko me mennä kattoo sen ratsastusta. Kysyttiin sit lupa, ja päästiin! Oli ihana päästä tallille pitkästä aikaa, vaikka tuo siskoni kaveri ei siis käy Hyyppärässä. Olimme Uotilassa suunilleen puoli neljä, ja menimme harjaamaan Rymyä. Herranjumala ku se oli pieni!!! Mä sain kädet yhteen sen ponin mahan alla! Lode (siskoni kaveri) oli saanut luvan mennä ilman satulaa, joten ponin laitto sujui nopeesti. Sitten vaan kentälle.

Kuvasin koko tunnin. Tässä kuvia;









Tää päivä;
Nukuin aamulla ysiin, ja sit soitin pianoo. Kolmen aikaan Karru tuli meille, ja toi samalla mulle videokameran. Nyt mulla siis on leirille videokamera!! JES! Sain sen siis lainaan... ;) Soitettiin siin sit pianoo, ja Karru opetti mulle miten sitä kameraa käytetää. Sit tultiin tänne. ;)


-Vilma-
Ps: Seurailkaa tätä postausta, kuvat tulee myöhemmi!

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja voitko liittyy mun blogin lukijaks? Liityin jo sun! osote olisi leevitepu.blogspot.com

    VastaaPoista