lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kesäloma!!

Moi! Tulin just kotiin, tänään oli todistusten jako, oon ihan tyytyväinen, keskiarvo oli 9.4. Sinnittelin todistuksia jaettaessa ja sitä ennen, etten alkais itkee, onnistuin, mut heti kun näin oman todistukseni, mä murruin. En tiiä oliko se iloa, vai sitä että mulle tulee ihan sairas ikävä koko luokkaa. Kun kaikki oli saanu todistukset, annoin omatekemät kortit, ja halasin kaikkia. Melkein jokainen tyttö itki, ja osa pojistaki. Tässä mun numerot:

Käyttäytyminen 10
Äidinkieli 10
Englanti 9
Matikka 9
Biologia ja maantieto 8
Fysiikka ja kemia 10
Uskonto 10
Historia 10
Musiikki 10
Kuvataide 9
Tekninen työ 9
Liikunta
Saksa 10
                                                                                                                                                                   
Itken täällä vieläki, en vaan haluis et luokka hajoo. Meillä vaan on oli niin paras porukka, ja kaikki tuki toisiaan. 

Länsikaaren 2012-2013 6A & 6B!! 
Teillä jokaisella on paikka mun sydämessä, ja sieltä te ette katoa koskaan! Nähdään kesällä, ja tehdään jotain kivaa, yhdessä!

:llä, Vilma



3 kommenttia: