tiistai 18. kesäkuuta 2013

Tallilla 18.6

Moikka!

Tänä aamuna sitten päätin, että lähden tallille, kun ei ollut muuta tekemistä. Aamulla söin, käytin koirat, ja suunilleen 12.00 lähdin pyöräilemään tallille. Matkaa on n. 15km, joten yhteensä päivän pyöräilyt oli 30km :o

Kun pääsin tallille, kello oli vähän vaille yks. Jätin pyörän aidan viereen, ja menin ponilaitsalle kuvaamaan.

Rakas <3





Tää on jotenkin vaan niin ihana kuva!


Kun kello oli yks, menin heppalaitsalle, ja Mira pyys mua ottamaan Dubben. Kun pääsin tallille, ajattelin että miks mä ees tulin, mutta kun Dubbe katsoi mua silmiin, muistin; Tämän takia mä tulin. 
Vein Dubben karsinaan, ja minulle annettiin Dianan riimu. Menin hakemaan Dillen, ja vein sen karsinaan. Sitten lähdettiin hakemaan poneja, ja arvatkaapa kenen riimun otin? No Paxtonin tietty! Paxu antoi hyvin kiinni, ja kun mentiin tallille päin sillä oli kova kiire niinkuin muillakin. Päästettiin ponit pihattoon, ja sit menin talliin. Autoin hetken Miraa, kun se harjas Vollia ja sit mua pyydettiin harjaamaan Bessi ja Pähkel. Harjasin ekana Bessin, ja se oli tosi likainen. Pyörittelin sitä kumisualla varmaan kymmenen minuuttia, ja sitten vedin sen pölärillä läpi. Otin vielä kaviot, ja siirryin harjaamaan Pähkeliä. 
Tää kuva on kyl otettu joskius ajat sitten, mut Bessi kummiski ;)

Pähkel ei ollut yhtään niin likainen kun Bessi, joten harjaamiseen ei menny niin kauaa. Kun sain Pähkelin harjattuu, menin Miran kanssa mökkiin. Juteltiin siellä sitten kaikesta mahollisesta, lähinnä kyllä vaan leiristä :) Sitten mentiin vaan talliin hengaamaan, ja päätin sitten pestä Lissun suitset. Purin ne osiin, ja putsasin kunnolla. Sitten Välkyn & BB'n hampaat tultiin raspaamaan, ja voi että ne oli nuutuneita rauhoituksen jälkeen. Sitten menin pesemään Lotoksen riimun, ja Mira pesi BB'n riimun. Kun riimut oli pesty, putsasimme vielä harjoja; minä Bessin harjat ja Mira Vollin. Sitten mentiin mökkiin juttelemaan, ja lähdettiin sitten koteja kohti. Menin alkumatkan Miran kanssa samaa matkaa, ja loppumatkan tietty yksin. 

Tykkäättekö tällasista postauksista? Kommentteja?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti