perjantai 6. kesäkuuta 2014

Elämäni (hevos)aakkoset

Moikkeilismoi!

Keksin sitten eilen illalla kymmenen aikaan, että voisin toteuttaa tällaisen postauksen :D Elämäni Aakkoset postauksen olen joskus kauan sitten tehnyt, mutta nyt samalla idealla, mutta vähän eri tavalla.

Tämän toteutan siis siten, että (melkein) jokaisen kirjaimen kohdalla on hevosen nimi, ja sitten kerron siitä hevosesta. Muutamiin kirjaimiin en keksinyt mitään, ja muutamissa on jokin asia joka liittyy hevosiin. Toivottavasti tykkäätte!



A= Anton. 
Antsa on ihana "pikkunen", jolla menin alkuaikoina muutamia kertoja.

B= Bessi & BB. 
Bessi ja BB on kaks täysin erilaista hevosta, mutta tykkään silti molemmista :D

C= Canon
Uskollinen kamerani, jota ilman täällä ei olisi kuvia :D

D= Diana & Dubbe
Dianalla oon kisannu parit koulukisat, ja Dubbe on tosi ihana, vaikkakin kömpelö... :D






E= Elmo
Elmo... Ihan kiva ruuna, joka on hiukan hapannaama välillä... Estetunneilla ihan super ♥



F= Fago & Frisio
Kaks mulle tosi tärkeetä heppaa, molemmat on "leirirakkauksia". Fago on pieni, pippurinen ja vähän arvaamaton pikkuponi, kun taas Frisio on iso, kiltti ja tosi luotettava risteytyshevonen. 

G= Gloxie
Olisin viime kesän leirillä mennyt yhden tunnin Gloxiella, mutta jouduinkin vaihtamaan hevosta... Toivottavasti tänä kesänä saan yhden tunnin mennä Gloxiella :)

H= Henna 
Kiva suokkitamma, johon tutustuin Pihkalassa leirillä. Henna on kyllä reippain suokki jonka tiedän, joutu oikeesti tekemään töitä että sai sen kuulolle...

I= Ibbe
Reipas ja pippurinen tamma, vauhtia on välillä vähän liikaa, mutta kun neitiin tutustuu, tajuaa kuinka ihana se on.

J= J.E. Louise
Eli tutummin vaan Lissu :D Lissu on kiva ja herkkä tamma, jolal en kuitenkaan oo saanu mennä pitkään aikaan ;(

K= Kapsu
Tosi kuvauksellinen ruuna, jota haluaisin joskus kokeilla :)

L= Leevi
Ensimmäinen poni jolla menin koulukisoissa. Leevi on ihana ja luotettava ruuna, jolla en ole enää voinut mennä, koska olen aika pitkä...

M= Moomi & Mikko
Kaksi niin ihanaa, nyt jo vihreimmillä niityillä laukkaavaa hevosta, jotka molemmat opetti mulle paljon ♥

N= Nappi
Myös yksi poisnukkuneista, joka opetti mulle todella paljon, ja oli luotettava.

O= Oscar & Oskari
Kaksi TOSI samannäköistä shettisruunaa, Oscar opetti mulle Hyyppärän ponitunneilla paljon, ja Oskari oli ihana kärryjen edessä Pihkalan leirillä :D


P= Paxton & Pähkel
Paxton on mulle kaikista tärkein poni. Se opetti mulle tosi paljon. Pähkel taas on ensimmäinen hevonen, jolla koskaan kisasin :)

Q= Qvist
Qvist on tosi kiva ruuna, jolla oon menny kerran, kesällä 2012 :D 

R= Robi
Heh, ehkä itsepäisin hevonen, jonka tiedän, mutta kuitenkin tosi ihana! Kun sai muutaman onnistuneen hypyn tunnilla, sai olla tosi tyytyväinen ♥

S= Senni
Ihana tamma, jolla en oo koskaan mennyt, mutta haluisin :)

T= Trolle
Ihana, ja mulle tosi tärkee. Ennen en tykännyt Trollesta kauheesti, mutta nykyisin se on ihan kärjessä. 

U= Uittaminen
Tosi kivaa, varsinkin kuumana kesäpäivänä. Ite oon vaan kerran päässy yhellä leirillä uittamaan, mutta haluisin joskus uudestaankin!
V=  Volli
Ensimmäinen hevonen, jolla menin hevostunneilla ♥

Y= Yömaasto
Mua harmittaa tosi paljon, etten viime vuonna päässyt leirillä yömaastoon! No, tänä vuonna uusi yritys :D

Ö= Ötökät.
Kamalin asia heppakesässä, ja muutenkin :D

****************

Nyt vaan sitten mielipiteitä kehiin, tykkäsittekö? Muutamiin kirjaimiin en keksinyt mitään, ja jätin ne siksi pois....



























2 kommenttia: