sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Fiilistelyä Rellun leireistä

"Oon nyt autossa. Mua jänittää. Onkohan siellä kivoja kavereita? Kenet saan hoitsuks? En tunne ketään sieltä, enkä niitä hevosia... Mitä jos siellä ei oo mulle ketään hyvää?" -Vilma 11v

Yllä oleva tekstinpätkä on suora lainaus mun päiväkirjasta. Jännitin kuitenkin turhaan, sillä kesän 2012 leiristä tuli tosi kiva! Olin silloin ensimmäistä kertaa leirillä Relanderin Ponitallilla. Siitä leiristä en oo blogissa kertonu, koska tein tän vasta myöhemmin. Laitan nyt muutamia lainauksia mun päiväkirjasta, ja kuvia sen kesän leiriltä :)


"Aamulla heräsin 7.00. Aamupalan jälkeen jaettiin hoitsut. Jännitin aika paljon, mutta sain hoitsuksi Frision! Eka tunti oli 75min puomeja/ istuntaa. Menin Frisiolla.Tunti sujui hyvin."

Ekalta tunnilta. Fiilikset oli vähän sekavat, mutta tunti meni onneks hyvin :)

"Päivällisen jälkeen oli toinen tunti, ja menin taas Frisiolla. Tunnilla hyppäsimme. Kaikki meni hyvin, lukuunottamatta "sarjaa". Pysty sujui hyvin, mutta sen jälkeinen okseri ei. Frisio lähti kaukaa, ja lensin kaulalle. En kuitenkaan tippunut."

Tuolla tunnilla hyppäsin ekaa kertaa ihan kunnolla.

"Laitoin Pican kuntoon, ja menin kentälle. Siellä nousin selkään. Alkutunti meni hyvin, mutta lopputunnista lensin kaulalle, kun Pica hyppäsi sivuun. Meinasin tippua, mutta pysyin selässä."




"Illalla oli estetunti. Hyppäsin Pepillä. Hyppäsimme jumppasarjaa, pystyä ja okseria. Oli kivaa."
Toi mun istunta on kyllä ollu ihan järkyttävä... :D


"Se poni oli niin laiska, etten tiiä mitä sen kanssa olis pitäny tehä! Trippelillä se unohti jalkansa, ja laineelle ei ois halunnu mennä. Mut olihan se Qvist kuitenki ihan kiva."

Tän verran mulla on muistissa päiväkirjassa kesän 2012 leiristä. Seuraavaks viime kesän leiristä :)

"Hoitsut jaettiin poikkeuksellisesti jo tänään (sunnuntaina), ja sain Frision! ♥ Samalla jaettiin ryhmät, ja oon kakkosryhmässä. Käytiin illalla uimassa, ja sitten vaan juteltiin ja tutustuttiin uusiin kavereihin."

"Autoin kavereitani, sillä tykkään auttaa. Pidin Repeä, sillä aikaa, kun Mira kiipesi selkään."

"Oli ihanaa saada mennä Frisiolla pitkästä aikaa, vaikka se olikin vähän laiska"

"Hyppäsimme leikkitunnilla kavalettia ilman satulaa. Jojo on oikea estetykki, ja mun tasapaino piti yllättävän hyvin!"


"Ensimmäinen reaktio nähdessäni listan oli että EI SITÄ! Rakastuin kuitenkin...."

"Yllätyin iloisesti, kun pääsimme hyppäämään alkeismaastoesteitä! Tosin vähän jännitti, koska menin taas Robilla."



"Torstain estetunti oli täysi katastrofi!" Asioita selvennettynä mm. tässä.

Odotan seuraavaa leiriä innolla, ja tästä kesästä tulee varmasti ihana! 












2 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja hyvä idea tälläinen päiväkirja juttu! Tuo Frisio on aika ihana:3

    VastaaPoista