torstai 23. toukokuuta 2013

Kuulumisia tältä viikolta

Morjens!!

Maanantai:
 Koulussa oli ihan normii, ei tehty mitään erikoista. Illalla mulla sitten oli ekat agilitytreenit Hugon kanssa. Suju ihan hyvin, äiti oli kuvaamassa. Tässä pari kuvaa sieltä.




Tiistai:
Ei tiistainakaan tehty mitään hirveen erikoista. Koulussa oli ihan normii, harjoteltii kevätjuhlaa, ja musta tuntu, että en IKINÄ saa niitä korkeita kohtia laulettuu... Illemmalla äitillä oli kaverikoirakäynti Hyvinkäällä, ja käytiin sillä aikaa kaupoilla. Sitten käytiin hakemassa jätskit :) 
Salmiakki+Mango-Meloni= :) Nam!

Keskiviikko:
Meillä oli koulussa uintia. Aamulla mentiin siis kasiin koululle, ja sit 8.40 lähettiin uimahallille kävelemään. Meillä oli siis vaatteet päällä uintia, ja hengenpelastusharjoituksia. Oli ihan kivaa, vaikka vähän rankkaa :) Kun käveltiin sitten takas koululle, sato ihan kaatamalla vettä... Kuviksen tunnilla sit sain vihdoin valmiiks semmosen elokuvajulisteen, mikä kertoo siitä, mikä haluaisin olla isona. Siinä on teksti, "Elämäni Kilparatsastajana", ja siinä on hevosen kuva. Vikalla tunnilla saatiin pelata Aliasta tai mitä halus. Ite en pelannu, kuuntelin vaan muitten hauskoja selityksiä ja juttelin samalla mun poikkiksen kaa. 
Kotona en tehny mitään erikoista.

Torstai:
Tänään oli koulussa kevätjuhlan läpimeno.... Se oli ensimmäinen läpimeno, ja mietin että mitähän siitäki tulee. Itse asiassa mulla meni omasta mielestä paremmin kun koskaan omissa harkoissa!! Oli kyllä ihan superhauska nähdä muidenkin esitykset! Sitten se kaikkien "pelkäämä" kukituksen harjoitus... Arvasin jo etukäteen, että mähän ihan varmasti itken kevätjuhlassa kun meidät kukitetaan. Olishan se pitäny arvata, että itkin jo tänään harkoissa.... En tiiä miks, oon vaan niin herkkä. Mut onneks en ollu ainut joka itki jo nyt ;) Hissan tunti meni siis siinä harjotuksessa, ja matikan tunti saatiin olla aika vapaasti. Hengasin omalla paikalla, ja juttelin vähän kaikkien kanssa. Pääsin kotiin klo 12, ja Iina tuli meille. Juteltii sit kaikkee sekoo, ja musta tuntuu, et Iina on ehkä vähän jo antanu mulle anteeks. (Suututin sen eilen...) Aamul se ei ees puhunu mulle... :) Laskettiin sit siin kans, et oon 21päivän päästä ollu puol vuotta yhessä poikkikseni kanssa.. :o <33



Iina sai harvinaisen hyvän kuvan musta!!

Muuta asiaa:
Meen siis lauantaina lintisille Iinan kans, ja Karru tulee ehkä kans mukaan. Siitä tulee sitten ainakin postaus. Eipä tässä nyt hirveesti muuta asiaa ollu, mua ärsyttää ettei mun poikkis tuu huomen kouluu... ;( 

Ps. Tykkäättekö tällasista postauksista? Kommentteja!






4 kommenttia:

  1. Rakastan näitä postauksia,koska on kiva nähdä oma päivä vähän eri näkökulmasta.Mutkin voidaan mainita.Oon Allu jos jossain semmosen nimen näätte;)

    VastaaPoista
  2. poikkis??? XDDDDDDDDDDDDD ei hyväää päivää, ja sun ikäs oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kohta 13. Ja eiköhän se ole ihan oma asiani

      Poista
  3. Kiva postaus!
    liittyisitkö mun blogii http://hucklebukle.blogspot.fi/

    VastaaPoista