keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Koirani

Moi!
Minulta toivottiin tarkempaa postausta liittyen koiriini, joten tässä nyt tämä ;)


Visakoivun Dynamite
"Pommi"

Pommi on vanhin meidän koirista, se täyttää syksyllä 6. Pommi on myös laiskoin, mutta jos ruokaa tai namipaloja on lähellä, tämä herra heittäisi vaikka voltin saadakseen ne ;) Pommi on myös meidän perheen kissa, se kiipeilee aina sohvan selkänojalla :)

Lawliers Class Action
"Hessu"

Hessu on meidän toiseksi vanhin koira, ja se täyttää syksyllä neljä. Hessu on myös meidän koirien pomo, ja se vahtii muita. Hese myös vahtii takapihaa, ja jos joku kävelee aidan takaa tiellä, Hessu haukkuu Hugon kanssa.  Hessu rakastaa uimista!

Magnumin Eagle
"Hugo"

Hugo eli Hugelipugeli on siis nuorin. Se täyttää joulukuussa 2. Hugo on nopein meidän koirista, ja se vetää aina rallia ympäri pihaa. Hugo tykkää myös uida, tosin ei niin paljoa kuin Hessu. Hugo makoilee kesäisin usein aurinkotuolissa ;)

Sekalaisia kuvia koirista :)

"Ota nyt äkkii se kuva et päästään kotii!!"

"Tännehän uppoaa!!"

Aww ♥

On hankalaa haukotella ja raapia yhtä aikaa :)


Hugo: Mä häivyn!
Hessu: Ai minne??


Pojoing

Maasta se pienikin ponnistaa :)

Osaa se Hessukin hypätä!

"Osataan me yhdessäkin hypätä!!"

"Oottakaa mua!!"
Kaivinkone?!?!?


Kukkulan kuningas ♥

Hmm... Mitähän tuolla on??

"Shh! Mä oon piilossa!"

                                                                                                                                                                          
Sitten toisiin asioihin!

Menen siis perjantaina Miralle yökylään, ja siitä sekä lauantasta tulee yhdistetty videopostaus!







1 kommentti:

  1. voitko liittyy mun ja mun kaverin blogiin lukiaks?
    osote on http://koiriajatallielamaa.blogspot.fi/
    ei oo pakko jos ei kiinnosta
    sul on hyvä blogi :D
    t.suvi

    VastaaPoista