sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Lauantain tunti & Sunnuntain kisat

Lauantaina tunnilla tehtiin siirtymisiä, ja menin siis Pähkelillä. Suju ihan ok, joissain kohissa ei ollenkaan. Tunnista kuitenkin jäi ihan hyvä fiilis. 

Lauantai-iltana kyttäsin sit HyvUran sivuja, koska odotin kisojen lähtölistoja...
Lopulta ne tuli, ja menisin Pähkelillä ♥.


Sunnuntaina heräsin vähän ennen seitsemää, ja sitten puin ja pakkasin eväät. Vähän ennen ysiä lähettiin ajamaan tallille. Tallilla vein kamat mökkiin, ja menin sit talliin. Mimosa oli jo harjannu Pähkeliä, ja mentiin sit rakentaa rataa ja maksamaan lähtö. Juostiin sitten MimosanRuutin ja Miran kaa rataa läpi, ja kyllähän mä sen sitten opin. Sitten vaan talliin, Pähkel kuntoon ja Mimosa maneesille verkkaamaan. Verkassa tuli sitten vähän ongelmia... Kaikki (tai suurin osa) hevosista säikähti, ja siellä sitten oli ratsastaja maassa. Sama ratsastaja putosi verkan aikana vielä toisenkin kerran, eikä sitten voinut kisata. Mimosalla meni radalla ihan hyvin, ainakin alussa. Sitten Pähkel kielsi kaks kertaa --> hylkäys... Tässä kohti aattelin että mitähän siitä mun radasta tulee.... Sitten vaihdettiin, Mimosa alas ja minä selkään. Pähkel oli vissiin vähän rauhottunut, eikä enää ollu niin vauhko. Kun sitten päästiin verkkaamaan, Pähkel veti taas tuhatta ja sataa.... Ratsastin toisena kakkosverkkaryhmästä. Mua ennen oli Mira, ja se voitti!!! Onnee!! Kun sitten aloitin radan, ajattelin vaan että kunhan selviin hengissä niin oon tyytyväinen. Rata menikin ihan hyvin, vaikka Pähkel meni ihan täysillä. Yksi puomi tuli sitten alas... :( Mut ihan hyvä fiilis jäi kuitenkin kisoista :) Sitten oli vielä liputtajan hommat tokassa luokassa. Kuvasin vielä vikaa luokkaa hetken, mut olin sitten niin jäässä, et oli pakko mennä lämmittelee. Soitin samalla iskälle, et tulee hakemaan. 

Söin mökissä, ja lähdin sitten. Otin vielä pari kuvaa tarhalta, mutta ne näkyy tossa videossa. 


♥:llä, Vilma
Ps. Kattokaa video Tästä Linkistä ( Blogger ei taaskaan suostu yhteistyöhön...)








2 kommenttia:

  1. Voitko lähettää noi kuvat verkasta kun hyppään? (kaikki ? :] ) Kiitti jos voit!

    Ja hyvin teillä meni! :D Mulla se vaan päästeli ja innostu xP

    VastaaPoista