maanantai 4. maaliskuuta 2013

Arkistojen helmiä

Moi!



Tähän väliin nyt tällanen (kuva)postaus. Laitan kuvia jolloin olin pieni, kukaan blogini lukija ei mielestäni ole nähnyt näitä ennen!! :) 

Nauttikaa!! Ja kommenttia saa antaa!!

Ja kuka väitti, että hevonen on iso?? Eikä ole!! ; ) Heppatyttö pienestä pitäen :)


30.11.2004, ennen ulos menoa....


Ja ulkoa palattaessa...


Lanzarotella -03


Lintsillä, en muista millon


Hehe! EN kommentoi...



Johanna & minä -03

Samaa sarjaa kuin edellinen :)

Muumimaassa -03 (ehkä)

Papan veneellä -03

Nää on kaikki Fuerteventuralta :) 2001
Kuvissa minä, ja joissan minä ja Johanna.


Palataan nykyhetkeen :)
Johanna, tammikuu 2013

Minä, tammikuu 2013

Tällanen postaus nyt, kommenttia tulemaan! 

-Vilma
Ps. Sorry et noissa joissain kuvissa on kuvatekstit eri tavalla, bloggeri sekoilee...

















5 kommenttia:

  1. Mistä toi eka kuva on?? Toi jossa oot hevosen selässä :)) Ja kyllä näistä kuvista huomaa, että oot sinä, sillä kasvon piirteet on ihan samat :DD

    VastaaPoista
  2. Niin ja voisitko lähettää niitä kuvia koulukisoista, joita otit ja sun piti lähettää? :D

    VastaaPoista