perjantai 21. helmikuuta 2014

Hiihtolomakuulumiset :)

Moi!

Loma on mennyt ainakin mun osalta tosi kivasti, oon ollut ihan vaan kotona ja katellu olympialaisia. Koetin alkuviikosta väsätä bannereita, mutta en oikein onnistunut - koska yritin tehdä ihan vaan suunnittelematta... Tänään kuitenkin ajattelin oikeasti keskittyä, ja vaihtaa sen bannerin.

Mira oli meillä eilen, ja mentiin sitten ottamaan mulle kuvaa instagramiin, leivottiin, ja tehtiin Miralle banneri. Oli tosi hauskaa, ja kuvat saakin nyt puhua puolestaan :D








Huomenna on minulla taas tunti, siskoni lähtee kaverinsa synttäreille, joten menen yksin tallille. Jännittää tietää, kenellä menen, haluaisin mennä Antonilla tai Dubbella, toisaalta mulla on jo vähän ikävä Trollen selkään.... :D  Näkyillään siis varmaankin sunnuntaina tallipostauksen merkeissä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti