lauantai 23. elokuuta 2014

Mun täytyy luottaa, ja antaa vaan mennä....

...Ja niin mä tosiaan luotinkin!

Tänään, 23.8, menimmekin yllätyksekseni maastoon tunnilla! Listaan mulle oli merkitty Trolle, ja olin oikeestaan ihan super iloinen siitä. 

No, olin tallilla taas hyvissä ajoin, ja koska Trolle oli jo ensimmäisellä tunnilla, menin auttamaan ponituntilaisia kentälle. Poniopettaja sitten pyysikin minua auttamaan, ja kävelemään Rikon vieressä, koska poni oli taas vähän huonolla tuulella.... No, sitten vaan vähän ennen yhtätoista takaisin talliin, kypärä päähän, ja kun eka ryhmä tuli takaisin, niin pihassa selkään. 


Käveltiin ensin tien vieressä olevaa polkua pitkin poolopellolle päin. Matkalla oli pieni silta, jonka kohdalla Trolle hieman epäröi, mutta pienellä kannustuksella ja kehumisella päästiin siitäkin yli. Laukkailtiin maastossa aika paljon, ja se vapauden tunne, joka tulee, kun voi päästää ohjat vähän löysemmiksi, ja antaa vaan mennä, on niin ihana. Luulen, että jos olisin menny tän maaston kenellä tahansa muulla, en olis tuntenu itteäni niin vapaaks, kun Trollen kanssa. Luotan siihen hevoseen, ja se on mulle yks tärkeimmistä hevosista ♥





2 kommenttia: