torstai 7. elokuuta 2014

Rest In Peace, Leander

Kuten otsikosta voittekin jo päätellä, tässä postauksessa kerron Leevistä, ponista, josta tuli mulle tosi tärkee.


Muistan kun ekaa kertaa menin Leevillä. Jännitti. Rakastuin kuitenkin tähän ihanaan poniin, enkä tuolloin olisi arvannut, kuinka tärkeä siitä minulle tulisi.

Leevi oli ensimmäinen poni, jolla kisasin koulua. Yhteiset kisamme eivät menneet mitenkään mahtavasti, mutta kuitenkin niin hyvin, että itse olin tosi tyytyväinen. Sijoituksille emme koskaan yltäneet, mutta se ei minua haitannut, koska tiesin, että yritimme parhaamme. 
Kuva © Mimosa

Leevistä tuli mulle tosi tärkee näiden vuosien aikana, vaikka en mennyt sillä kovinkaan montaa kertaa. Kun sain kuulla, että poitsu lähtee lopullisesti pois, olin samaan aikaan tosi surullinen, mutta tavallaan myös helpottunut; Leevin ei enää tarvinnut kärsiä. Minua harmittaa tosi paljon, etten kevään jälkeen enää ehtinyt tätä poikaa näkemään...

Hyvää matkaa ikivihreille laitumille, sinne jonnekin! ♥










2 kommenttia:

  1. Miksi Leevi lopetettiin? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, anteeksi että vastaan vasta nyt!

      Mutta sillä oli ollut jaloissa vikaa jo pidemmän aikaa, joten oli ponille reilumpaa päästää se pois täältä.... ;(

      Poista