torstai 14. marraskuuta 2013

Ratsastushistoriani


Suunnitelmissani on ollut toteuttaa tämä postaus jo pitkään, mutta kuvia on todella vähän :( 
Ponitunneilta minulla on vain muutama kuva, joten pahoitteluni...



Ensimmäisen kerran pääsin hevosen selkään jo ihan pienenä, isäni serkun tallilla. Kävimme siellä kuitenkin melko harvoin, mutta yleensä aina, kun kävimme siellä, sain ratsastaa.


Anteeksi laatu, mutta kuva on kai otettu 2002 :D

Ensimmäisen ratsastusleirini kävin myös isäni serkun tallilla, kesällä 2007. Silloin hoitsunani oli aivan ihana poniruuna Kaapo. 
Heh, true ilmeratsastaja alusta asti ;) Jungle ja minä, 2007



Ihana hoitsuni Kaapo ♥
Muistan, kun leiri loppui, olin tallissa, kädet kiedottuina Kaapon kaulaan itkemässä. Tuli ikävä <3 Aavistin silloin, että en ehkä enää ikinä näe Kaapoa, ja se aavistus osoittui todeksi. Kaapo ei siis ollut isäni serkun oma poni, vaan "lainassa" kesän ajan. Tämän leirin jälkeen en ole kuullut mitään tästä ihanasta ruunasta... :(



Loppuvuodesta 2007 aloitin sitten Hyyppärässä ponitunnit, kun kinusin että haluan aloittaa ratsastuksen. Ensimmäisellä tunnilla menin Oliverilla, ja menin sillä tosi paljon. Ponitunneista ei ole materiaalia todellakaan paljoa, vain muutama kuva... Ja nekin kuvat ovat samalta tunnilta... Laitan ne kuitenkin nyt tähän :)

Keväältä 2011


Kävin kesällä 2009(?) ratsastusleirillä Siilin Ratsastuskeskuksessa, Kuopiossa. Sieltäkään minulla ei ole yhtään kuvia tallessa... Mutta hoitsuni oli silloin aivan ihana Budjonny-tamma Sanni. 

Seuraava "askel" ratsastusurallani oli hevosille siirtyminen syksyllä 2011. Siirtyminen tuntui oudolta, ja hieman pelottavaltakin alussa. Alussa menin hevostunneilla paljon Vollilla ja Moomilla. Alkutunneista ei ole kuvia, mutta laitan tähän loppuun nyt muutamia kuvia :)

Rellussa leirillä, kesä 2012, minä ja Pica :)
Ekaa kertaa Lissulla :) Marraskuu 2012


Rellussa, kesä 2013, minä ja Robi ♥


Ekaa kertaa hevosen selässä putoamisen jälkeen... :) Minä ja Tupsu :)


Ekat esteet putoamisen jälkeen :) 


Ratsastusurani aikana olen kokenut iloa, surua, epäonnistumisia ja onnistumisia. Menetyksiä, uusia ystäviä, sekä unohtumattomia kokemuksia on tullut! Kiitos kaikki kaverit, joihin olen tutustunut :) 


Niin, ja kiitos ihan kamalasti kaikille lukijoille, teitä on yhdessä yössä tullut neljä lisää!! KIITOS!! ♥





3 kommenttia:

  1. Miks oot poistanut sen hyyppärän hevoset ja ponit sivun? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska päivitän sitä :) Laitan sen takaisin, kun saan valmiiksi :)

      -Vilma

      Poista