keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Tilannekatsausta :)

Moi!

Ompas taas jonkun verran aikaa siitä kun oon kirjottanu, mut voi voi :D
Kaikenlaista on tapahtunut, blogi on saanut uuden nimen ja ulkoasun. Laittelen tähän nyt sekalaisessa järjestyksessä kuvia ja tietoja siitä, mitä on tapahtunut. :)

Oltiin mun serkun Johannan kaa sirkuksessa, ja tässä nyt jotain kuvia :D






Syysloma alkoi normaalisti lauantaina tunnilla. Menin Lotoksella, ja tehtiin ympyröitä.

Sunnuntaina 13.10 lähdin Mikkeliin. Menin ensin mamman ja papan kyydillä Lappeenrantaan, ja sieltä bussilla Mikkeliin. 

Keskiviikkona 16.10, ei tapahtunu mitään ihmeellistä. Olin aamupäivällä kerhossa Vilhon (serkkuni, 3v) kanssa sellasessa kerhossa. Iltapäivällä olin pihalla leikkimässä Vilhon ja Fannin (+Watin) kanssa.


Torstaina oli sitten mulle loman kohokohta, tunti Rellussa! Lähdettiin ajoissa tallille, ja kun katsoin listaa, meinasin kiljua ilosta. Listassa luki Vilma-Frisio. Menin sitten harjaamaan Frisiota, ja se katto mua silleen söpösti. Taas mä ymmärsin, miks mä rakastan sitä hevosta. ♥ Sitten vaan laitoin kamat päälle, ja kentälle. Tehtiin tunnilla vastataivutuksia, ja kaverini Emilia oli kuvaamassa. 




♥ ♥

Lauantaina mulla oli sitten taas tunti, ja menin Trollella. Laitoin sitten myös kisailmot. Oltiin tunnilla maneesissa, ja harjoteltiin suoraan ratsastamista, ja tempon säätelyä. Trolle oli mun mielestä ihan kivasti kuulolla, ja jopa rentoutu vähän lopputuntia kohti :)



Sunnuntaina oltiin sitten HIHS'issä. Otin sieltäkin aika paljon kuvia, mutta nyt ei tähän oo oikeen mitään laitettavaa, kun ne ei oo vielä koneella. 

Ja tänään sain tietää, että kisojen lähtölistat on tullu. Ja tittididii, mä meen kisat Trollella :)













8 kommenttia:

  1. Tosi hauska postaus ! :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kun postasit taas pitkästä aikaa! ;) Ja onnee Trollen kaa :DD <3

    VastaaPoista
  3. Mitä niinku tarkottaa "sortida del sol" :D ?

    VastaaPoista
  4. Sinulle olisi palkinto! :)

    http://pahkellove.blogspot.fi/2013/11/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus! Liityin lukijaksikin, takas? :)

    http://marttiinajakiia.blogspot.fi/

    VastaaPoista