tiistai 2. huhtikuuta 2013

Seurakisat 1.4

Morjens!

Eilen oli siis koulukisat, jotka meni mun mielestä ihan hyvin, mutta tuomarin mielestä ei... ;( No kuitenkin; Olin tallilla vähän yli kaheksan, ja vein kamat mökkiin. Sitten menin katsomaan olisko Linda jo laittamassa Leeviä kuntoon, olihan se. Otin kumisuan ja autoin Leevin harjauksessa. Anton yritti alkaa haastaa riitaa, kun se jo halus pihalle ku muutkin meni. Sitten kun kello oli puol, vietiin Leevi sisään Ibben karsinaan, ettei sen tarttis olla yksin. Sitten rakentaa rataa! Juttelin radan kokoamisen aikana Ritan kanssa kaikesta mahdollisesta. 

Kun rata oli valmis, mentiin käymään tallissa. Menin sitten kuvaamaan ja katsomaan 1b luokkaa. (Mun luokka, 1a, alko vasta 11.20, ja olin yheksäntenä) Tässä muutamia kuvia:




Kuva © Mira


Sitten menin katsomaan mikä tilanne tallissa on. Linda oli jo laittanut Leevin kuntoon, ja sitten se lähti maneesiin. Menin sitten kuvaamaan niitten verkkaa/1b ryhmän ratsastajia. Sitten vihdoin alkoi mun luokka. Menin verkkapäätyyn kuvaamaan, ja katsoin sieltä. Kun Linda oli ratsastanut (se ratsasti toisena) kävin hakemassa Leevin ja nousin selkään. Jalkkarit oli heti sopivat, ja tallin pitäjä sanoi, että kävelisin pitkin ohjin jonkun aikaa. Vastasin tietty että ok. Kun luokkamme viides ratsastaja oli menossa, keräsin ohjat ja aloin ravailemaan. Leevi oli alussa laiska, mut sit annoin raipan laulaa, ja kyl se lähti :D  Kun minut sitten kuulutettiin radalle, ravailin siellä puolella kunnes lähtömerkki annettiin. Rata suju mun mielestä paljon paremmin kun viimeeks, mut meil oli tosi tiukka tuomari. Arvostelulapussa luki melkein joka kohdassa korkea muoto, kulkee pitkänä tms..... Radan jälkeen annoin Leevin kävellä pitkin ohjin, ja sit vein sen talliin. Otin kamat pois, ja harjasin sen. Sitten vaa ponski tarhaan ja mökkiin syömään. 


Kahden aikoihin menin maneesiin kuvaamaan. Matkalla kuvasin tarhassa olevia hevosia. Tässä hieman saldoa:




Rakkautta ilmassa?!?!?!? ♥





Kun vikan luokan ratsastajat alkoi verkata, kuvasin Ellaa. Kuvia varmaan ainakin sata ;) 
Tässä nyt "muutama": 






Video tulee jossain vaiheessa!!




6 kommenttia:

  1. Meijän luokka oli 1b ja edellinen oli 1a :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eka oli 1b ja teijän 1a, lukee seuran sivuilla.

      Poista
  2. Mä valokuvasin sun rataa, elikkäs jos haluut niin voin lähettää sulle kuvia kun meet ?
    T: Mimosa kännykällä ;P

    VastaaPoista
  3. AAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!! Mun rakas osaa rakastaa Pepsiä<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin eka sillee et kuka oot, mut sit tajusin xD Toi on kyl hyvä kuva.

      Poista
    2. Niin on <3 <3!!!! Molemmat viel korvat hörössä;D!!! LOVE IN THE AIR<3 <3 <3!!!!!!!!!!!!!

      Poista