lauantai 27. huhtikuuta 2013

Minun piti mennä Välkyllä, mutta....

...Meninkin Dianalla.

Tänään, 27.4 minulla oli normaalisti tunti. Sain perjantaina tietää Mimosalta, että menisin Välkyllä. Ajattelin heti, että jos joku haluais vaihtaa, niin voisin vaihtaa. Kun sitten menin tallille, vein kamat mökkiin. Sitten hain Mimosan muistikortin, ja menin roikkumaan Jassulle. Eka ryhmä nousi heti pihassa selkään. 
Volli posettaa <3

Bessi posettaa... <3

.. Ja Henkkaa ei kiinnosta ;D



Kuvasin ekan ryhmän tunnin alkua, ja menin sitten laittamaan Välkkyä. Kun harjasin sitä, Miro tuli kysymään onko kiva mennä Välkyllä. Vastasin että ihan kiva... Sit se kysy haluisinko vaihtaa, ja totta kai mä halusin!! Jos siis opelle kävis. Laitoin kumminkin Välkyn kuntoon. Kymmentä vaille lähdettiin sitten maneesiin kentälle. Kysyin opeltamme, että saadaanko minä ja Miro vaihtaa hevosia, ja se sopi!! Miro tuli hakemaan Välkyn, ja menin ottamaan Dianan hänen isältään. Kiristin vyön, ja nousin selkään. 

Lähdin uralle kävelemään, ja Diana tuntu vähän laiskalta. Se kuitenkin reipastui. Kun otettiin ohjat käteen, siirryttiin kävelemään uran sisäpuolelle. Jokaisen kulman kohdalle piti saada kunnon kulma, eli se ei saanut muistuttaa puolikasta volttia. Omasta mielestäni mulla onnistu tosi hyvin, ja sainkin kehuja opeltamme.

Sitten nostettiin kevyt ravi, ja jatkettiin samaa tehtävää. Onnistui taas mielestäni ihan suht hyvin, vaikka Diana vähän säikkykin välillä tuulta.




Mikä ihmeen ilme mulla oikeen on?!?!?!?

Kun oltiin menty aika pitkään tätä samaa, ja molempiin suuntiin, saatiin mennä lopputunti vapaasti. Kaikki askellajit oli käytössä. Ravailin hetken, ja aloin sitten tekemään voltteja ja nostamaan laukkaa. Diana nosti hyvin, vaikka välillä se lähti vähäsen kaahottamaan. Koko tunti meni oikeestaan tosi hyvin. 




Kun tunti loppu, vein Dianan talliin. Otin kamat pois, ja juttelin Bonin kanssa. Sitten kävin nopsasti syömässä, ja menin sitten kuvaamaan menossa olevaa tuntia.






Kuvasin vielä hetken vikaa tuntia, ja menin sitten talliin. Sitten Hykkä (poniope) tuli miettimään ketä poneja se ottais tenavatunnille. Sitten se pyys mua ja Lodee auttamaan ponien laitossa, ja ilmoitin haluavani laittaa Paxtonin. Hykkä suostu, ja olin NIIIIN onnellinen <3<3<3. Haettiin sitten ponit pihatosta, ja vietiin ne talliin. Laitoin Paxtonin Kertun karsinassa, ja se oli melko kiltisti. Halasin sitä, ja nautin joka hetkestä <3

♥♥♥

Love 

On se vaan niin ihana ♥♥♥

Autoin ratsastajan selkään, ja menin maneesille kuvaamaan. Kuvasin myös matkalla.


Humppa oli onnellinen kun se pääsi töihin ♥

♥♥



Lähdin vähän eksken tenavatunnin, ja menin kuvaamaan heppoja tarhassa. Sitten iskä tulikin jo hakemaan, ja piti lähteä kotiin... ;(








-Vilma-








4 kommenttia:

  1. Hih hih! Innostuin taas ottamaan naama kuvii x)) Söpö Paxu <3 Oliko kiva taas puuhastella sen kanssa? :DD Oliko helpoo _nostaa_ penkki selkään? xP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaa oliko kivaa?!?!!? Olin siis niin onnellinen kun ihminen voi vaan olla! Ei sitä satulaa ees tarvinnu nostaa :o... Taas tää Lotos-Paxton vertaus kunniaan!! <3<3<3 Ja kiitti kun kuvasit!

      Poista
  2. Hehheh, toi Henkan "poseeraus", jos sitä niinkään edes voisi sanoa.. :D Mut joo, ja mun ilme siinä....... xDD
    Ja söpö toi Paxu!(: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, niinpä ;) Muut posettaa ihan täysillä, ja Henkka on sillee "Mee pois, mua ei kiinosta!" ;D Ja Paxu on maailman söpöin ja paras otus <3<3<<3

      Poista